Gitar çalabilir miyim?/Kültür - Sanat/milliyet blog - 06- Bc Music Blog

Breaking

BANNER 728X90

10 Aralık 2021 Cuma

Gitar çalabilir miyim?/Kültür - Sanat/milliyet blog



Merhabalar arkadaşlar bu yazıya nasıl başlayacağımı bilemedim desem yalan olmaz yani. Biraz gülüp, eğlenelim istedim sizinde yüzünüzde küçük bir tebessüm oluşturabilecekmiyim merak etmiyorum desem yalan olurdu.

Geçen gün işten sabah çıktım vardiyalı çalıştığım için biraz yorgun, uykusuz, bitkin bir şekilde eve geldim, apartmandan içeri girdiğimde posta kutusunu kontrol ettim ve herzamanki gibi kredi kartı ekstraları, adsl faturası, cep telefonu faturası v.s yani hep ödemeler idi ama araya sıkışmış bir kağıt parçası dikkatimi çekti evet dikkatimi çekti çünkü ödemesini yapacağım bir fatura değildi hemen baktım nedir diye bir el ilanı idi ilanı okudum yazanlar bir müzik firmasının düşük bir ücret karşılığında 1 adet gitar, gitar kılıfı, ve 1 aylık ücretsiz ders verilir diye basılmış bir el ilanı idi ilk önceleri pek ilgilenmedim ama uyuyup kendime geldiğimde neden olmasın ki dedim çünkü hep gitar çalmak istemiştim ama bir türlü kursa gidememiştim çünkü o zamanki maddi imkansızlıklar beni engellemişti ama artık büyüdüm ve o küçük çocuk yoktu ve içimde bastırılmış bir gitar çalma duygusu açığa çıktı sanki bir canavar gibiydi :))

Gece tekrardan işe gittim ve en yakın arkadaşımla konuştuk bana gelen ilanın aynısı onada gelmiş bende hadi sabah iş çıkışı gidip bakalım dedim ne dersin diye sordum kısa süreli bir sessizlik ve bir anlık bakışmamızın ardından başladık gülmeye neden olmasın dedi gidelim bir bakalım dedi. Sabah oldu işten çıktık ve soluğu ilanı veren müzik firmanında aldık. Bizi orada çalışan bir bayan karşıladı ve hoşgeldiniz konuşmasından sonra biz ilanı bayana uzattık ve sormaya başladık aynen konuşmalar şu şekildeydi :))

_ Merhaba biz bu el ilanındaki kurs için gelmiştik.

* Evet buyrun hoş geldiniz
_ Biz bu gitar kursunu almak istiyoruz ama bizde yetenek varmı bilmiyoruz nasıl olacak peki

* Bizim hocamız konservatuar mezunu sizi görecek ve o size söyler.

_ Nasıl yani bize boyumuza, kilomuza mı bakacak ilk bakıştamı anlayacak yetenek var mı yok mu diye :)) baktıki bizde yetenek yok sizden bi halt olmaz deyip yollayacakmı?

* Olurmu öyle şey siz bence çalabilirsiniz ( Satıcı ağzı başladı )

_ Peki iyi kurs nekadar sürecek

* Kursumuz 1 ay sürecek haftada 1 saat olacak

_ Hadi canım yani siz bize 1 saatlik 4 derste bu gitarı çalmayı öğreteceksiniz yani öylemi

* Evet aynen öyle

_ İyi dedinizde siz gitar çalmayı biliyormusunuz?

* Ben 3 sene önce ders almıştım ve 2 senedir de bu firmada çalışıyorum ama hala çalamıyorum.

_ Yuhhh bu kadar sürede öğrenemediniz mi? ( tabiki bu içimden geçen )

Ve sonunda olan oldu biz arkadaşımla gitarı aldık ve kurs içinde yazıldık ne yapalım çalmayı öğrenemesekte o gitarı kılıfına koyup dışarıda gezeriz kendimize gitar çalıyor havası veririz dimi ama kim bilebilir belkide bizim içimizde gizlenmiş bir yetenek vardır o açığa çıkar ve süper bir gitar çalmaya başlarız üstad Kayahan gibi ne dersiniz. bekleyip görecez 1 ay sonra ne olduğunu anlatırım....

Blog,Blog Milliyet,Alıntı,Bayram Cigerli,Okunacaklar, bayramcigerli.blogspot.com, Kültür,Sanat,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder