تکامل جنسی زنان؟ آیا زنان به کلی اولویت های جنسی خود را تغییر می دهند؟ - 06- Bc Music Blog

Breaking

BANNER 728X90

1 Mart 2022 Salı

تکامل جنسی زنان؟ آیا زنان به کلی اولویت های جنسی خود را تغییر می دهند؟




تکامل جنسی زنان؟
آیا زنان به کلی اولویت های جنسی خود را تغییر می دهند؟

بریتنی اسپیرز مظهر چیزی است که امروزه بیشتر دختران کوچک آرزوی آن را دارند. تلویزیون را در هر زمان معینی در طول روز روشن کنید و به نظر می رسد که هر برنامه از Sex and the City گرفته تا WWE's Monday Night Raw از رابطه جنسی استقبال می کند، و زنان بسیاری از آن را دارند. و باور کن - سکس می فروشد.

مشکل همه اینها این است که رابطه جنسی کمتر به یک تجربه مقدس تبدیل شده و بیشتر به یک ابزار چانه زنی تبدیل شده است. وقتی جوان بودم، مادرم همیشه به من یاد می‌داد که پاهایم را روی هم بگذارم و مثل یک خانم رفتار کنم، اما به نظر می‌رسد که جوانان امروزی آموزش‌های خود را از شعار ام‌تی‌وی جانت درباره بسته‌بندی خوب مردی می‌گیرند: «بسیار خوب، حدس بزن باید مجبور شوم. امشب سوارش کن." و اگرچه بریتنی ادعا می کند که او یک باکره است، اقدامات او نشان می دهد که او چیزی جز باکره است.

ما نفرین شدیم، تو خوشبختی
پس آیا این یک نفرین یا موهبت است، این آزادی زنان تازه یافته در رابطه با رابطه جنسی؟ راستش را بخواهید، آیا مردان از این که رابطه جنسی راحت‌تر به دست می‌آید و ازدواج به این سناریو وابسته نیست، خوشحال‌تر هستند؟
در حال حاضر، ارگاسم برای زنان آنقدرها هم در تاریکی نیست و مردان بیش از هر زمان دیگری تلاش می کنند (بهانه جناس) زنان خود را در اتاق خواب راضی نگه دارند. چرا؟ آیا به این دلیل است که واقعاً می‌خواهند زنان را خوشحال کنند یا به این دلیل است که احساس می‌کنند با هر مرد دیگری که او تا به حال با او همخوابه رقابت می‌کنند؟

شاید به همین دلیل است که مردان همیشه از اینکه زنان می گویند اندازه مهم است شکایت می کنند. درست است، اشتباه نکنید، فقط آنطور که مردان فکر می کنند نیست. زنان این ذهنیت "هر چه بزرگتر بهتر" را ندارند. ما اندازه مناسبی را دوست داریم که بدون آسیب رساندن به درون ما راضی باشد. اما علاوه بر آن، آیا زنان در بخش سکس شروع به سبقت گرفتن از مردان کرده‌اند؟

واقعا غم انگیز است
بین ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنم و زنان و مردانی که با آنها روبرو شده‌ام، واضح است که بسیاری از زنان بیش از هر زمان دیگری تسلیم هوس‌های جنسی خود شده‌اند. منظورم این است که این همه مرد اصلاً با چه کسانی این برنامه های یک شبه را دارند؟ آیا این اشتباهه؟ یا مردها شادتر از همیشه هستند؟

زنان هم در اتاق جلسه و هم در اتاق خواب قاطع (شاید حتی پرخاشگر) شده اند. مشکل در این واقعیت نیست که زنان در نهایت خواستار ارگاسم خود شده اند، بلکه این است که آنها ارزش کمتر و کمتری برای رابطه جنسی و اعمال جنسی قائل هستند.

من قبلاً فکر می کردم که برخی از زنان رابطه جنسی را با عشق اشتباه می گیرند، اما فکر می کنم که بسیاری از زنان دقیقاً می دانند که تفاوت چیست و به سادگی می خواهند کنار بیایند. پس این چه احساسی در مردان ایجاد می کند؟ می دانید که زنانی وجود دارند که مانند شما فکر می کنند؟ زنانی که به قصد ملاقات با مردی بیرون می‌روند و او را وادار می‌کنند که او را از خانه دور کنند، بدون اینکه قصد ندارند دوباره او را ببینند؟ خوب، وقتی مردها این کار را می کنند، حالم بد می شود و صادقانه بگویم، وقتی خانم ها این کار را می کنند، شکم من بدتر می شود.

قدیمی ترین استدلال در کتاب ...

چرا فکر میکنی؟
من بارها و بارها این استدلال را شنیده ام: "مردها سالهاست که این کار را می کنند، چرا ما نباید انجام دهیم؟" یا، "چرا وقتی زنی با چند پسر می خوابد شلخته است، اما وقتی یک پسر این کار را می کند، نریان است؟" چون ما زن هستیم ما کنترل جنسی داریم و تا روزی که مردان می توانند سخت بازی کنند تا به دست بیاورند، اوضاع همیشه همینطور خواهد بود.

چه کسی اهمیت می دهد که بچه ها چه کار کرده اند؟ اکثر مردانی که با آنها روبرو می شوم، شب اول بدون فکر دوم با یک زن می خوابند، اما پس از پایان کار، اکثر آنها فکر نمی کنند، "وای، شرط می بندم که مادر او را دوست خواهد داشت." به نظر می رسد که مردان تا حدودی قدیمی تر می شوند و به دنبال زنی هستند که بتواند محدودیت جنسی را حفظ کند، با این حال زنان با انتقام به سمت هزاره جدید حرکت می کنند.

زنان دیگر می توانند بدون احساس گناه در اطراف بخوابند زیرا روز به روز پذیرفته شده است. و داشتن بیش از یک شریک در طول زندگی بسیار خوب است. زمانی است که زنان با جان، پسر عموی او و بهترین دوستش شروع به خوابیدن می کنند که همه چیز تغییر می کند.

ازدواج عاشقانه
شاید به این دلیل است که عشق و ازدواج دیگر همان وزن سابق را ندارند. از این گذشته، زنان در زمانی که از خانه مراقبت می کردند، به مردان وابسته بودند تا نان آور خانه باشند. زنان از خانه والدین خود به خانه شوهر جدید خود نقل مکان کردند. اکنون زنان به مردان نیاز ندارند. آنها را می خواهند... برخی برای یک شب، برخی دیگر برای مدتی، یکی برای یک عمر. اما بدون توجه به دلایل، به نظر نمی رسد که هیچ چیز دیگری در چشم باشد.

گاهی اوقات احساس می‌کنم تمایل خودم به ازدواج و بچه‌ها تا حدی منسوخ شده است، زیرا زن امروزی باید از هر نظر مستقل و آزاد باشد. به نظر می رسد که زنان به اندازه کافی کسانی هستند که همیشه به خاطر از دست دادن یک مرد در رنج و عذاب قرار می گیرند و برخی نیز موفق شده اند احساسات عمیق خود را خاموش کنند و رادارهای جنسی خود را روشن کنند.

بچه ها به وجد آمده اند
آیا مردان خوشحال هستند که زنان این استقلال جنسی جدید را دارند که در آن می توانند با مردان بخوابند و انتظار یا نیازی به تعهد نداشته باشند؟ یا آیا پسرها ترجیح می دهند خانم ها آنقدر لباس زیرشان را بپوشند تا بفهمند که شما همیشه صندلی توالت را بالا می گذارید؟

مادرم به من گفت که آنچه امروز اتفاق می‌افتد در هر روز هم اتفاق می‌افتاد، تفاوتش این است که از تلویزیون پخش نمی‌شد تا همه دنیا ببینند. اما روز دیگر، وقتی جعبه را روشن کردم تا ببینم چه اتفاقی دارد می‌افتد، غمگین شدم که دیدم در برنامه Maury Povich Show (یک برنامه گفت‌وگو) زنانی در برنامه حضور داشتند که درخواست آزمایش DNA کردند، زیرا مطمئن نبودند چه کسی پدر فرزندشان شاید قرص های ضدبارداری و محافظت کافی در زمانی که این کودک بدبخت باردار شد مفید باشد.

زنان بیایند...
شکی نیست که زنان راه درازی را پیموده‌اند - ما از آن پله‌های شرکتی بالا می‌رویم، خانواده‌ها را بزرگ می‌کنیم و به عنوان انسان تمام تلاش خود را می‌کنیم - اما آیا فراموش کرده‌ایم که خانم هستیم؟ ما هنوز هم قدرت جنسی داریم، و اگرچه برخی از زنان فکر می‌کنند که با رفتارهای ناپسند جنسی، یک قدم به هم سطح بودن با مردان نزدیک‌تر می‌شوند، اما در حقیقت فقط مرگ خود را تداوم می‌بخشند.

اما من یک خوش بین ابدی هستم و معتقدم که تکامل جنسی زنان همه چیز بد نیست، و در حالی که برخی از مردان و زنان به این موضوع اهمیت نمی دهند که با چه کسی دراز بکشند، برخی دیگر همچنان برای تمایلات جنسی ارزش زیادی قائل هستند و ارگاسم خود را به دست نمی آورند. هر کسی.

بنابراین آقایان، همیشه از خود محافظت کنید و این کار را با تهیه چند کاندوم رایگان شروع کنید


مرد فوق العاده باحال، مرد فوق العاده سکسی، مدل عضلانی، خوش تیپ، مرد داغ، مردان عضلانی، مردان خوش تیپ، همجنسگرای عضلانی، ریشدار، همجنسگرای عضلانی، Bayramcigerli.blogspot.com ، سکس، نکات جنسی، نکات،  تکامل جنسی زنان؟، 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder