Evolusi Seksual Wanita? Adakah Wanita Benar-benar Mengubah Keutamaan Seksual Mereka? - 06- Bc Music Blog

Breaking

BANNER 728X90

1 Mart 2022 Salı

Evolusi Seksual Wanita? Adakah Wanita Benar-benar Mengubah Keutamaan Seksual Mereka?



Evolusi Seksual Wanita?
Adakah Wanita Benar-benar Mengubah Keutamaan Seksual Mereka?

Britney Spears telah menjadi contoh yang diidamkan oleh kebanyakan gadis kecil hari ini. Hidupkan TV pada bila-bila masa pada siang hari dan nampaknya setiap rancangan dari Sex and the City hingga Monday Night Raw WWE merangkumi seks, dan wanita mempunyai banyak perkara. Dan percayalah kepada saya — penjualan seks.

Masalahnya ialah seks telah menjadi kurang pengalaman suci dan lebih kepada tawar-menawar. Semasa saya masih muda, ibu saya selalu mengajar saya untuk menjaga kaki saya dan berkelakuan seperti seorang wanita, tetapi nampaknya remaja hari ini mendapat pendidikan daripada nyanyian MTV Janet tentang "pakej bagus" seorang lelaki, saya rasa saya perlu naiklah malam ini." Dan walaupun Britney mendakwa bahawa dia seorang dara, tindakannya menunjukkan bahawa dia tidak lain.

kami dikutuk, kamu diberkati
Jadi adakah ia satu laknat atau rahmat, kebebasan wanita yang baru ditemui ini dalam hal seks? Sejujurnya, adakah lelaki lebih gembira kerana seks lebih mudah dicapai dan perkahwinan itu tidak terikat dengan senario (okay, okey)?
Kini, mengalami orgasme bukanlah satu pukulan dalam kegelapan untuk wanita, dan lelaki berusaha lebih keras daripada sebelumnya (maafkan kata-kata) untuk memastikan wanita mereka gembira di dalam bilik tidur. kenapa? Adakah kerana mereka benar-benar ingin membahagiakan wanita, atau adakah mereka berasa seolah-olah bersaing dengan setiap lelaki lain yang pernah ditidurinya?

Mungkin itulah sebabnya lelaki selalu merungut bahawa wanita mengatakan bahawa saiz itu penting. Memang betul, jangan salah faham, cuma tidak seperti yang lelaki fikirkan. Wanita tidak mempunyai mentaliti "lebih besar lebih baik". Kami suka saiz yang mencukupi yang akan memuaskan tanpa menyakiti bahagian dalam kami. Tetapi selain itu, adakah wanita mula mengatasi lelaki dalam jabatan seks?

sedih sungguh
Di antara e-mel yang saya terima dan wanita dan lelaki yang saya temui, jelas sekali bahawa ramai wanita telah menyerah kepada keinginan seksual mereka lebih daripada sebelumnya. Maksud saya, dengan siapa semua lelaki ini mempunyai pendirian satu malam ini? Adakah ia salah? Atau adakah lelaki lebih bahagia daripada sebelumnya?

Wanita telah menjadi tegas (mungkin juga agresif) dalam kedua-dua bilik mesyuarat dan bilik tidur. Masalahnya bukan terletak pada hakikat bahawa wanita akhirnya menuntut orgasme mereka, tetapi mereka semakin kurang meletakkan nilai pada seks dan perbuatan seksual.

Saya pernah berfikir bahawa sesetengah wanita menganggap seks sebagai cinta, tetapi saya fikir ramai wanita tahu dengan tepat apa perbezaannya dan hanya mahu melepaskan diri. Jadi bagaimana perasaan lelaki itu? Mengetahui bahawa ada wanita di luar sana yang berfikiran sama seperti anda? Wanita yang keluar dengan niat untuk bertemu seorang lelaki, dan meminta lelaki itu melepaskannya tanpa berniat untuk berjumpa dengannya lagi? Memang sakit hati bila lelaki buat dan sejujurnya, perut saya bertambah teruk bila perempuan buat.

Hujah tertua dalam buku...

mengapa awak fikir?
Saya telah mendengar hujah berkali-kali: "lelaki telah melakukannya selama bertahun-tahun, mengapa kita tidak?" Atau, "kenapa apabila seorang wanita tidur dengan sekumpulan lelaki dia perempuan murahan, tetapi apabila seorang lelaki melakukannya, dia adalah kuda jantan?" Kerana kita perempuan. Kami mempunyai kawalan seksual dan sehingga hari apabila lelaki adalah orang yang boleh bermain keras untuk mendapatkan, begitulah keadaannya.

Siapa peduli apa yang lelaki telah lakukan? Kebanyakan lelaki yang saya temui akan tidur dengan seorang wanita pada malam pertama tanpa berfikir panjang, tetapi selepas mereka selesai, kebanyakannya tidak berfikir, "Wah, saya yakin ibu akan menyukainya." Nampaknya lelaki semakin kolot dan mencari wanita yang boleh mengekalkan kekangan seksual, namun wanita melangkah ke alaf baru dengan penuh dendam.

Wanita boleh tidur tanpa rasa bersalah lagi kerana semakin diterima. Dan mempunyai lebih daripada satu pasangan seumur hidup adalah lebih baik; apabila wanita mula tidur dengan John, sepupunya dan kawan baiknya, keadaan mula berubah.

cinta & perkahwinan
Mungkin kerana cinta dan perkahwinan tidak lagi mempunyai berat yang sama seperti dahulu. Lagipun, wanita dahulunya bergantung kepada lelaki sebagai pencari nafkah semasa mereka menjaga rumah. Wanita berpindah dari rumah ibu bapa mereka ke rumah suami baru mereka. Kini wanita tidak memerlukan lelaki; mereka mahukan mereka... beberapa untuk satu malam, yang lain untuk seketika, satu untuk seumur hidup. Tetapi tidak kira alasannya, ia tidak kelihatan seperti ada apa-apa yang boleh dilihat.

Saya kadang-kadang merasakan keinginan saya sendiri untuk berkahwin dan anak-anak agak ketinggalan zaman kerana wanita hari ini dikehendaki berdikari dan bebas dalam hampir semua cara. Nampaknya wanita sudah cukup menjadi orang yang selalu mengalami kesakitan dan keperitan kerana kehilangan seorang lelaki, dan ada yang berjaya mematikan emosi mereka yang mendalam dan menghidupkan radar seksual mereka sendiri.

lelaki sangat gembira
Adakah lelaki gembira bahawa wanita mempunyai kebebasan seksual yang baru, di mana mereka boleh tidur dengan lelaki dan tidak mengharapkan atau memerlukan komitmen? Atau adakah lelaki lebih suka wanita memakai seluar dalam cukup lama untuk mengetahui bahawa anda sentiasa meninggalkan tempat duduk tandas?

Ibu saya memberitahu saya bahawa apa yang berlaku hari ini pernah berlaku dalam setiap hari juga, bezanya ia tidak disiarkan di televisyen untuk tatapan seluruh dunia. Tetapi pada hari yang lain, semasa saya menghidupkan kotak untuk melihat apa yang berlaku, saya sedih apabila melihat The Maury Povich Show (sebuah rancangan bual bicara) mempunyai wanita dalam program itu yang meminta ujian DNA kerana mereka tidak pasti siapa bapa kepada anak mereka Mungkin pil perancang dan perlindungan yang mencukupi akan berguna pada masa kanak-kanak malang ini dikandung.

adakah wanita datang...
Tidak dinafikan bahawa wanita telah pergi jauh - kita memanjat tangga korporat itu, membesarkan keluarga, dan melakukan yang terbaik sebagai manusia - tetapi adakah kita lupa bahawa kita adalah wanita? Kami masih mempunyai kuasa seksual, dan walaupun sesetengah wanita berpendapat bahawa mereka semakin hampir selangkah untuk berada pada tahap yang sama dengan lelaki dengan berkelakuan dalam adab seks bebas, sebenarnya mereka hanya mengekalkan kematian mereka.

Tetapi saya seorang yang optimis dan percaya bahawa evolusi seksual wanita tidaklah buruk, dan sementara sesetengah lelaki dan wanita tidak mengambil berat tentang siapa mereka berbaring, yang lain masih meletakkan nilai tinggi pada seksualiti dan tidak akan memberikan orgasme mereka kepada hanya sesiapa.

Jadi tuan-tuan, lindungi diri anda pada setiap masa, dan mula lakukan itu dengan mendapatkan diri anda beberapa kondom percuma


Lelaki Super Cool, Lelaki Super Seksi, Model Otot, Kacak, Lelaki Hot, Lelaki Berotot, Lelaki Kacak, Gay Otot, Berjanggut, Gay Otot, Bayramcigerli.blogspot.com , Seks, Petua Seks, Petua,  Evolusi Seksual Wanita?, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder